.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس جمهور : دولت در قطع دستهای فاسد جدی است

بر خلاف هجمه ‌های ناجوانمردانه ‌ای که علیه دولت انجام می‌شود، دولت توفیقات بسیاری داشته و تصمیمات اقتصادی عالمانه و شجاعانه‌ ای اتخاذ کرده است.


به گزارش شمال نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر : آقای احمدی نژاد امروز ( جمعه )در دیدار علما و روحانیان استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه کشورمان در دو سال گذشته یکی از سخت‌ ترین شرایط پس از انقلاب را سپری کرده است، خاطرنشان کرد: در دو و نیم سال گذشته دشمنان به منظور متلاشی کردن کشور، سنگین ‌ترین تهدیدات نظامی و تحریم‌ های اقتصادی را اعمال کرده‌ اند اما به فضل الهی ، با درایت و تلاش مضاعف، توانستیم با موفقیت از عقبه ‌های سنگین دشمن عبور کنیم و بدانید که همه این فشارها در هم خواهد شکست.

رئیس جمهور با تاکید بر اهتمام جدی دولت در مبارزه با مفاسد اقتصادی، تصریح کرد: دولت در اجرای اصلاحات اساسی و مبارزه با مفاسد تنهاست اما با توکل به خدا، حمایت‌ های رهبری عزیز و ملت ایران پیروزی دور از دسترس نیست.

آقای احمدی ‌نژاد اضافه کرد: درافتادن با گردن کلفت ‌هایی که همه چیز را برای خود می‌ خواهند و شبکه ‌های پولی و اقتصادی وسیعی را در اختیار دارند و با کوچک ترین اعمال فشاری به سرعت فعال می ‌شوند گرچه دشوار است اما دولت در قطع دست ‌های فاسد کاملاً جدی است.

وی گفت: مبارزه با دست ‌‌های فاسد مبارزه ‌ای است که هزاران سال ادامه داشته است و امروز نیز با ایستادگی و مقاومت، گام به گام به پیش می رویم.

رئیس ‌جمهور با بیان اینکه مفسدان اقتصادی با فتنه‌ گری‌ های گوناگون، قصد دارند خود را از اتهامات مبرا کنند ، تصریح کرد : وقتی قرار می ‌شود با یکی از دست ‌های آلوده برخورد شود هزاران دست به حمایت از وی بر می‌خیزد و به انحای مختلف به اعمال فشار می‌پردازد.

آقای احمدی‌ نژاد تاکید کرد: اجرای عدالت و اصلاحات اساسی، سنگین ‌ترین مرحله استقرار حکومت الهی است.

رئیس جمهور هدف از صدور قطعنامه ‌های اقتصادی را اعمال فشار به منظور متلاشی کردن اقتصاد کشور دانست و گفت: دشمنان در محاسبات خود به درستی ارزیابی کرده بودند که با اعمال این فشارها، کشور دچار تورم 60 تا 70 درصدی و متلاشی می‌شود، اما دولتمردان برای اینکه چنین اتفاقی نیفتد، تلاش و مجاهدت شبانه ‌روزی انجام دادند و امروز به فضل الهی، به رغم همه فشارها، دستاوردهای بزرگی داشته ایم و معضل گرانی نیز به زودی برطرف خواهد شد.

رئیس ‌جمهور با اشاره به برخی دستاوردهای دولت نهم، گفت: در طول 5 سال قبل از دولت نهم کلاً 42 هزار طرح عمرانی اجرا شد که 19 هزار آن به اتمام رسید اما در دو و نیم سال گذشته 92 هزار طرح عمرانی داشتیم که تاکنون 42 هزار طرح آن به بهره برداری رسیده است.

آقای احمدی نژاد افزود: در بخش تولید علم نیز در دو و نیم سال گذشته به اندازه دو برابر 5 سال دولت قبلی علم و فناوری تولید شده است؛ همچنین روزی که دولت را با 3 میلیون بیکار تحویل گرفتیم، 36 میلیارد دلار واردات و 5 میلیارد و 700 میلیون دلار صادرات داشتیم که این رقم امروز به 45 میلیارد دلار واردات و 21 میلیارد دلار صادرات رسیده است.

وی با اشاره به بهانه ‌جویی ‌های بدخواهان دربرابر اقدامات دولت گفت: دولت اگر زیاد کار کند فشار می‌آورند که چرا هزینه ‌ها را افزایش می‌دهد و اگر کار نکند قطعاً این بهانه‌ را خواهند گرفت که دولت حاضر نیست برای مردم کاری انجام دهد، اما دولت بی ‌اعتنا به چنین بهانه ‌جویی ‌هایی، به تلاش خود برای خدمت بیشتر به مردم همچنان ادامه خواهد داد و باید توجه داشت که دشمنان عدالت امروز ضعیف‌ تر از دوران صدر اسلام نیستند.

آقای احمدی‌نژاد همچنین هسته‌ ای شدن ایران را بزرگ ترین معجزه تاریخ معاصر دانست و خاطرنشان کرد: کشورهای دیگر برای هسته ‌ای شدن، از استقلال و هویت خود هزینه کردند و تعهدات سنگینی دادند که کمترین آن تعهد برای نوکری رژیم صهیونیستی است، اما ایران اسلامی بدون اینکه تعهدی بدهد و امتیازی بپردازد و حتی از مواضع خود کوچکترین عقب‌ نشینی انجام دهد، امروز هسته ‌ای است.

رئیس ‌جمهور تحقق مدیریت الهی را موجب شکوفایی و تجلی حقیقت در جهان دانست و گفت: اگر چنین مدیریتی تحقق پیدا نکند هیچ رخدادی در جهان بروز نخواهد کرد و همه سنت‌ ها و جریان ‌های دنیا به سمت تحقق مدیریت الهی بر عالم استوار است.

وی افزود: در طول تاریخ همواره کاروانی منادی تحقق این مدیریت بوده است.

رئیس‌ جمهور با اشاره به ضرورت حضور و نقش آفرینی امام در عالم هستی گفت: نقش امام در عالم هستی تعطیل بردار نیست؛ امام (ع) واسطه فیض الهی است و در طول تاریخ همواره به انحای مختلف امور جهانی را مدیریت کرده است.

آقای احمدی‌نژاد تصریح کرد: همه مشکلات امروز بشر به علت غفلت از این حقیقت و جدا شدن از حب ‌الله است.

وی اضافه کرد: دلی که با امام (ع) پیوند نخورد ارزشی ندارد و همه شیاطین عالم از اول تاریخ در پی این بودند که چنین پیوندی رخ ندهد.

رئیس‌ جمهور با بیان اینکه جهان وارد دوران جدیدی شده است گفت: بشر یک گام بلند به جلو برداشته است؛ دوران انقلاب ها و تلاطمات در جهان آغاز شده وعلت آن این است که بسیاری از مبانی ظالمانه حاکم بر جهان در پی بیداری انسان ‌ها زیر سوال رفته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.197 seconds.